ByGigi · staging | styling | selling ·

I love to make a plan come together

Als je vragen hebt...

Mocht je vragen hebben want je wilt je huis verkopen of je wilt een nieuwe frisse look voor je droomhuis, aarzel dan niet en stel ze via onderstaand formulier, of gebruik de groene Whats App button.



Over Gigi

I believed I could, so I did

Op mijn elfde wist ik al dat ik binnenhuisarchitect wilde worden. Altijd was ik bezig met sfeer maken, meubels verplaatsen en nieuwe patronen en kleuren. In 2005 ging ik samen met mijn zus Arlette pionieren op het gebied van verkoopstyling en startten we het stylingbureau More2Sell. In 2018 ben ik alleen verder gegaan: ByGigi zag het licht.

In elke ruimte zie ik mogelijkheden. Ik ga uit van de energie van de plek, het huis, de functionele mogelijkheden, en last but not least, ik verplaats me in de (toekomstige) bewoner. Vanuit deze afstemming ontvouwt zich een levendig beeld, in kleur, vorm en stijl, die ik met veel plezier vertaal in een betekenisvolle inrichting en aankleding. Altijd met mooie fotografie en zo nodig met de bijdrage van artist impressions of een 3D video.

Mijn persoonlijke belofte

Vanuit gevoel voor harmonie en functionaliteit, en met oog voor schoonheid, creëer ik een treffende woon- en leefomgeving. Deze past als een tweede huid bij de (toekomstige) bewoner. Om de essentie en waarde van een pand tot uiting te brengen, verdient elk huis een eigen aanpak. Authenticiteit is de grondslag van mijn handelen.

Impressies

Visie ByGigi

Een huis snel en goed verkopen vraagt om blijvende aansturing van het verkoopproces. Het is een ware kunst om de vaart en het vertrouwen erin te houden. Zeker bij stijlvolle en bijzondere huizen in het hogere prijssegment.

Voor een optimale verkoopflow is een effectieve samenwerking tussen verkoper, makelaar en koper nodig. Staging, styling en procesbegeleiding zijn daarvoor de geëigende instrumenten.

Verstand of gevoel?

De verkoper wordt steeds meer onderdeel van het verkoopproces. Via Funda zijn digitale tools beschikbaar, die de verkoper in staat stelt zelf het proces van de makelaar te volgen en te beïnvloeden. Instagram en Twitter zijn daarnaast interessante verkoopkanalen aan het worden. Ook daarin kan de verkoper zelf aan de slag.

De makelaar heeft ook steeds meer digitale mogelijkheden tot zijn beschikking, zoals flitsende filmpjes, 3D tekeningen, artist impressions, etc. Misschien gaan we er uiteindelijk wel naar toe dat kopers zonder bezichtiging een bestaand huis gaan kopen. Bij nieuwbouw gebeurt dat toch ook? Alom ontwikkelingen en mogelijkheden dus.

Maar toch, met alleen deze nieuwe technologieën en communicatie strategieën gaan we het niet redden. Waarom? Kopen is emotie en verkopen een emotioneel proces. Ook al denken we dat het verstand beslist, het gevoel staat centraal. In mijn ogen maakt dat het verkoopproces nu juist zo boeiend...

De wow-factor

Kopers willen een wow! voelen. Daarom is staging en styling voor mij de smeerolie van het verkoopproces. Als het huis de juiste look-and-feel krijgt, zullen potentiële kopers het koophuis eerder als ‘hun huis’ herkennen. Veel mensen kunnen immers niet door een bestaande inrichting heen kijken.

Vragen als ‘wie zou dit huis willen kopen?’ en ‘welke sfeer zou dit huis daarvoor moeten uitstralen?’ zijn hiervoor uiterst relevant. Staging en styling vertalen de antwoorden naar de juiste vorm. Zeker in het hogere prijssegment, kun je panden in een handomdraai tot gewilde droomhuizen omtoveren. Enige vrouwelijke touch toevoegen, met gevoel voor stijl en klasse, blijkt keer op keer een procesversneller te zijn.

Menselijke nabijheid

Dat is mijn aanvulling voor de makelaar. Maar ook voor de verkoper ben ik van waarde. Twijfels, onzekerheid, uitstellen, bezorgdheid, stress, loslaten; een verkoper gaat echt door een emotionele rollercoaster. Keer op keer maak ik het mee. Warmte, nabijheid en een stukje persoonlijk contact voorkomen stagnatie en weerstand in het verkoopproces. Op het juiste moment inspringen en bijsturen is een rol die me op het lijf geschreven is.

I love it when a plan comes together

Ik geloof in de driehoek verkoper-makelaar-stylist. In samenwerking bedienen we de koper. In kwantiteit én kwaliteit, in de ‘harde’ én ‘zachte’ kant. Gezamenlijk komen we tot de beste deal: dat wil zeggen die deal waar alle partijen beter van worden!!!

Wist je dat...

Instagram

Wat zeggen onze klanten